Oferta de cursos de català 2017 (nivells B, C i D)

cursos-catala-2017-imatge

La FeSP-UGT de Catalunya ja ha obert la preinscripció als cursos de català 2017 que organitza juntament amb el Consorci per a la Normalització Lingüística. Es tracta de cursos de nivells B, C i D, adreçats a treballadors i treballadores de la funció pública i oberts a tothom.

Els cursos són de caràcter presencial, d’una durada de 90 hores, i es faran a Barcelona i a altres poblacions de Catalunya a partir de gener de 2017 i fins al juny, en dies entre setmana (els dimarts, dijous o divendres, de 15.30 a 19.30 h) o en dissabtes (de 9 a 14 h). El requisit per accedir-hi és tenir el certificat del nivell inferior o haver fet una prova de nivell a www.parla.cat.

Per a més informació i preinscripcions aneu a la pàgina www.forumcatalunya.com (menú Cursos – Cercador temàtic – Idiomes – Català), adreceu-vos a les seccions sindicals de la Federació d’empleats de Serveis Públics de la UGT o bé als telèfons 93 307 70 02 i 93 295 61 11.

En aquest enllaç podeu descargar-vos el cartell dels cursos en PDF.

• bona tarda,

em dic montse i m’agradaria saber si a Lleida es fan aquests cursos també i quins horaris hi ha.

moltes gracies

• Montse, sí que s’organitzen cursos a Lleida, concretament dos: un de nivell C, del 6 de febrer al 31 de maig de 2017 (dilluns i dimecres de 18 a 20 h), i un altre de nivell D (C2), del 4 de febrer al 27 de maig de 2017 (dissabtes, de 9.30 a 13.30 h).

Encara ets a temps d’inscriure-t’hi. Per a fer-ho, has d’anar a http://www.forumcatalunya.com > Cursos > Cercador temàtic > Idiomes > Català (apareixen al final de la pàgina 2).

• hola ,

m’agradaria saber si fan cursos per al nivell C2 de català en horari matí entre setmana si us plau. I on els fan.

gràcies

• Úrsula, de cursos de nivell C2 (D) n’hi ha previstos a Barcelona (en horaris de dijous a la tarda i dissabtes al matí); a Badalona (Can Ruti), Sabadell i Lleida, també els dissabtes al matí; i a Tarragona (dimarts i dijous a la tarda). Per a més detalls sobre horaris, dates d’inici i inscripció cal que vagis a http://www.forumcatalunya.com > Cursos > Cercador temàtic > Idiomes > Català (apareixen al final de la pàgina 2). Els cursos d’aquest nivell comencen en diferents dates, però tots a partir del 14 de gener, o sigui que et recomanem que t’afanyis a informar-te’n mitjançant la web que t’hem indicat, o a la teva secció sindical, si estàs afiliada a la UGT, o bé al telèfon de la Federació de Serveis Públics del sindicat (93 295 61 11).

• Hola,
    Estic interessada en saber si es fan cursos de català nivell C2 a la zona del Maresme i en cas afirmatiu, en quin horari serien.

D’altra banda, entenc que aquests cursos van destinats a treballadors no públics també oi?

moltes gràcies per avançat

• Hola, Coral:

Els cursos que organitza la Federació d’Empleats de Serveis Públics de la UGT de Catalunya estan oberts a treballadors de qualsevol sector, efectivament, però ara per ara no n’hi ha cap de previst a la zona del Maresme. Pots mirar altres opcions, com els cursos del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL). Et recomanem que visitis el Cercador de cursos (http://www.cpnl.cat/cursos-catala/cercador-cursos/), que et permet filtrar el catàleg de cursos per nivells, comarca i població.

• RAQUEL MARTINEZ

M’agradaria saber si es fan cursos de català C2 a Sabadell? i en cas afirmatiu, quin horari? i on adreçar-me per inscriure’m?

Gràcies

• Raquel, ara per ara les inscripcions als cursos de català estan tancades. Per a més informació sobre pròxims cursos pots adreçar-te a la Federació d’Empleades i Empleats de Serveis Públics de la UGT (telèfons 93 30 77 002 / 93 30 76 390, de dilluns a divendres de 8 a 15 h), o bé consultar la seva pàgina de Formació: https://www.forumcatalunya.es/?lang=ca. Gràcies pel teu interès.