Terminologia

Cercaterm
, consultes terminològiques del Termcat.

Diccionaris en línia de terminologia especialitzada: més de 50 diccionaris que recullen termes específics, agrupats en les àrees de “Indústria i tecnologia”, “Ciències jurídiques i econòmiques”, “Ciències humanes”, “Ciències de la vida i de la salut” i “Esports”.

Diccionari de la negociació col·lectiva: recull uns sis-cents termes propis de processos tan rellevants com ara les relacions col·lectives entre sindicats i empreses, les condicions laborals, els convenis col·lectius, la gestió dels recursos humans o les particularitats del mercat laboral. A banda de les denominacions i la definició en català, el diccionari ofereix les equivalències en castellà, francès i anglès.

Portal de terminologia jurídica: conté un cercador terminològic que permet accedir a més de 8.000 termes jurídics en català procedents de fonts de referència.

Portal CiT  (Terminologia de Ciències i Tecnologia): conté una biblioteca en línia d’obres terminològiques (BiblioCiT), les quals poden ser consultades individualment de manera avançada, un motor de cerca avançat (CercaCiT), que permet consultar totes les obres de la biblioteca BiblioCiT. Així mateix, la interfície ContextCiT permet trobar contextos d’ús de termes apareguts en les revistes especialitzades recollides en l’Hemeroteca Científica Catalana.