Taller de recursos de català per a autònoms associats a la CTAC

retall-ctac
La UGT de Catalunya ha organitzat un taller d’eines de català adreçat als associats a la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya, vinculada al sindicat. L’objectiu del taller és donar a conèixer i ensenyar a utilitzar els principals recursos lingüístics que hi ha disponibles a Internet, especialment els que més s’adaptin a les necessitats dels participants, professionals provinents de sectors molt diversos (turisme, disseny, telecomunicacions o serveis, entre altres).

Així, durant la sessió s’han presentat els diccionaris i eines de traducció i correcció automàtica més importants, així com d’altres recursos elementals com l’Optimot, els diccionaris en línia del Termcat, el Parla. Cat, els cursos del CNL i els materials propis del Servei Lingüístic de la UGT de Catalunya adreçats a treballadors autònoms.

El taller, organitzat pel Servei Lingüístic i la CTAC, s’ha dut a terme a les aules de l’IDFO de Barcelona i ha tingut una durada d’una hora i mitja, incloent-hi una part pràctica. Aquestes sessions reben el suport de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.