“Paraula de Sindicalista”, acte ugetista per commemorar l’Any Fabra

captura cartellEl divendres 9 de novembre, el Servei Lingüístic de la UGT de Catalunya organitza l’acte “Paraula de sindicalista. Un recorregut per les paraules més pròpies del sindicalisme ugetista”. Tindrà lloc a les 12 del migdia al vestíbul de la seu principal del sindicat de la rambla del Raval (Barcelona), i vol ser una manera singular de commemorar l’Any Fabra, en homenatge a la figura i l’obra del lingüista i gramàtic català Pompeu Fabra. Aquest 2018 fa 150 anys del seu naixement i 100 de la publicació de la seva (nostra) Gramàtica catalana.

L’activitat començarà amb diferents parlaments i després es farà un recorregut per les escales de l’edifici resseguint la setantena de paraules triades com a pròpies del sindicalisme ugetista.

En el marc d’aquesta activitat s’ha editat un cartell i opuscle que es distribuirà per les unions, federacions i organismes del sindicat.