Oferta de cursos de català per al 2018

cartell_2018

La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya organitzarà durant el primer semestre de l’any 2018, cursos de català dels nivells B2, C1 i C2 (antic D) en col·laboració amb Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL).

Els cursos s’adrecen a treballadors i treballadores de la funció pública i estan oberts a tothom. Es tracta d’una formació presencial de 90 hores de durada,

Per a més informació i preinscripcions aneu a la pàgina de Fòrum Catalunya, o bé adreceu-vos a les seccions sindicals de la FeSP-UGT de Catalunya.

• Estic interessada en realitzar un curs de catala de nivell C2 a Tarragona.

• Bon dia, es necessari per fer el curs ser associat a ugt?

• Bon dia, Adrià
      No, no cal, però si ets afiliat a la UGT tens un descompte important en el preu del curs.

• Hola quería saber si para las oposiciones del ICS DE ENFERMERÍA exigen el nivel C1 o C2

• Bon dia, Ángeles. Hem derivat la teva consulta a la Federació d’Empleats i Empleades Públics de la UGT de Catalunya perquè et responguin mitjançant correu electrònic.

• Mercè García Hidalgo

Hola, volia saber si n’hi ha cursos de Catala D superior al Valles Occidental.

Moltes gracies i salutacions
    Mercè

• Bon dia, estic interessada en realitzar un curs de català del nivel C

• Bon dia, M. José. La UGT organitza cursos de català de nivell C mitjançant la Federació d’Empleades i Empleats Públics, ara bé, l’oferta de nous cursos no es publicarà fins al mes d’octubre o novembre. Mentrestant, et suggerim que t’adrecis al Consorci per a la Normalització Lingüística o consultis el cercador de cursos que organitzen a tot el territori: http://www.cpnl.cat/cursos-catala/cercador-cursos/.

• Estic interessat en cursas (online si és possible) el curs C2 de català (antic D). Però m’agradaria saber si aquest està reconegut pel Departament d’Ensenyament?

• Bon dia, Jordi. La Federació d’Empleades i Empleats Públics organitza cursos de català de nivell C2 amb certificació oficial del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL), però no són en línia. Es publicaran a la web Forumcatalunya.com a partir del mes d’octubre. Per aprendre català en línia hi ha el Parla.cat, però t’hauries d’informar mitjançant el CPNL de si la certificació que se n’obté és vàlida per a Ensenyament.