Nous cursos de català per al 2014 (nivells C i D)

La Federació des Serveis Públics de la UGT de Catalunya i el Consorci per a la Normalització Lingüística organitzen per a l’any 2014 cursos de llengua catalana de nivells C i D.

Els cursos són presencials (de 90 hores) i els primers començaran a impartir-se a principis de febrer del 2014. Estan adreçats al personal de les administracions públiques, però també s’hi poden inscriure persones que treballin en altres sectors (estiguin afiliades a la UGT o no).

Preinscripció oberta

Per consultar els cursos i fer la preinscripció cal anar a la pàgina www.forumcatalunya.com. Feu clic a l’apartat de cursos (columna de l’esquerra de la pàgina) i a continuació cliqueu “Cercador global“. En el menú desplegable, dins de les opcions del pla de formació, trieu “Empleats públics llengua catalana“. No cal que definiu més la cerca (ni dates ni cap altre opció), cliqueu “Cercar” i us apareixeran els cursos disponibles en aquell moment. Ara mateix n’hi ha tres de programats, tots a Barcelona, però és previst que en vagin sortint més d’aquí a final d’any.

Els preus dels cursos de nivell C són de 200 euros (persones afiliades) i 250 euros (no afiliats), i els de nivell D de 250 euros (afiliats) i 325 euros (no afiliats).

Per veure el cartell dels cursos, cliqueu la imatge següent:

cartell-2014

– Telèfon 93 307 70 02
– Seccions sindicals de la UGT (Federació de Serveis Públics)