Inscripció oberta als cursos de català de nivell C2 (D)

cursos català fesp 2020

La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya organitza cursos de llengua catalana dels nivells C2 (antic D) en col·laboració amb Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL). Els cursos s’adrecen a treballadors i treballadores de la funció pública i estan oberts a tothom. Es tracta d’una formació presencial de 90 hores de durada, de gener a juny de 2020, amb professorat i certificació oficial del CPNL.

Enguany s’organitzen cursos a Barcelona i a altres poblacions de Catalunya, enguany a Girona, Sabadell i Lleida. La data límit per a la preinscripció és el diumenge 22 de desembre de 2019.

Informació i inscripcions al telèfon 93 307 70 02 o a Fòrum Catalunya.

• Maria Josep Vigueras Vidal

Cursos intensius català C2, quan els feu i si estic afiliada que em costaria.
    Si son al Vallès occidental molt millor. Gràcies

• Josepa Sarsal Tolós

Bon dia,
    Estaria interessada en fer el curs de català ( C2 ) a Tarragona. Sabeu si aquest any es farà en aquesta ciutat? Si fos el cas ,em podrieu avisar per email?
    Gràcies
    Josepa Sarsal

• Bon dia,

Si son els dissabtes per el mati a mi m’interessaria. Gràcies

• hola, bona tarda, estic interessat en el curs, tinc el nivell B antic, el podria fer? quins son el horaris, i a on es realitza,? moltes gracies, espero resposta.

• Dani, depèn del lloc que triïs. A Girona, Sabadell i Lleida es fan en dissabtes de 9 a 14 h, i a Barcelona també, a més dels dimecres a la tarda. Aquí tens tota la informació: https://www.forumcatalunya.es/course/index.php?categoryid=7

El millor és que truquis al telèfon que s’hi indica i t’informis de si pots fer-lo i de si queden places (la preinscripció va acabar ahir diumenge 22 de desembre). Gràcies pel teu interès!