Voluntariat lingüístic

Nou punt de trobada VxL al Raval (Barcelona)

foto-union-espai

20161212_162949 (1)
Un nou lloc on les parelles lingüístiques del programa Voluntariat per la llengua (VxL) podreu trobar-hi una taula i un parell de cadires per parlar en català és l’Union Bar de l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya.

Punt de trobada VxL: Union Bar (local de l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya)

Adreça: plaça Manuel Vázquez Montalbán, 4. 08001 Barcelona

Horari: de dilluns a dijous, de 10 a 14 i de 16 a 18 hores, i divendres, de 10 a 14 hores

Telèfon: 933 04 68 18

mapaunionbar

Localització (clica la imatge)

Clica aquí per veure el llistat complet de punts VxL a Barcelona.

Programes i activitats de voluntariat lingüístic que funcionen a Catalunya

carnet_vxl2

Voluntariat per la llengua (VxL). Programa que té per objectiu posar en contacte persones que volen practicar el català amb  persones que volen dedicar unes hores del seu temps a ajudar-les a practicar-lo. Facilita que persones que habitualment parlen en català es trobin amb persones que volen practicar-lo i conversin en un ambient real i distès.

vxl virtual

Voluntariat per la llengua virtual (VxL virtual). La modalitat virtual permet estendre el VxL a més persones que volen adquirir un millor domini del català a través de la conversa per videoconferència, sense estar condicionades pel lloc  on viuen. D’aquesta manera, el programa amplia l’oferta i es diversifiquen les vies d’interacció en català entre persones d’arreu del món.

10 cites. Sèrie de 13 capítols produïda conjuntament per la Direcció General de Política Lingüística i TV3, sobre el programa Voluntariat per la llengua, que mostra històries de convivència entre parelles lingüístiques.

cartell_llengua_avalot_600x600px

Ensenya la llengua! Campanya de l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya duta a terme el 2012 per impulsar el voluntariat lingüístic (parelles lingüístiques, intercanvis lingüístics i grups de conversa i discussió) en el seu espai al Raval, l’Union Bar Barcelona.