Voluntariat lingüístic

Punt de trobada VxL al Raval (Barcelona)

foto-union-espai

20161212_162949 (1)
A l’Union Bar de l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya les parelles lingüístiques del programa Voluntariat per la llengua (VxL) hi trobareu sempre una taula i un parell de cadires per parlar en català. Des de 2017 és un dels Punts de trobada VxL.

mapaunionbar

Union Bar (local de l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya)
Plaça Manuel Vázquez Montalbán, 4. 08001 Barcelona.

Horari: de dilluns a dijous, de 10 a 14 i de 16 a 18 h, i divendres, de 10 a 14 h.

Telèfon: 933 04 68 18

Cliqueu aquí per veure el llistat complet de punts VxL a Barcelona.

Punts d’informació VxL a la UGT de Catalunya

seu Tarragona 1

La UGT disposa de diversos punts VxL ubicats en diferents seus del sindicat. Si vols inscriure’t al programa Voluntariat per la Llengua o demanar-ne informació, adreça’t a qualsevol de les seus següents, emplena una butlleta i diposita-la a la bústia. Els dinamitzadors del programa es posaran en contacte amb tu per donar-te’n detalls i proposar-te una parella amb qui puguis parlar el català en la modalitat que triïs, presencial o virtual.

Punts VxL en seus d’UGT:

• Seu d’UGT de Catalunya a la rambla del Raval, 29-35. Barcelona
  • Union Bar de l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya: Plaça de Vázquez Montalbán, 4. Barcelona
  • Seu d’UGT de Tarragona: C/Ixart, 11
  • Seu d’UGT a Reus: Pl. Villarroel, 2
  • Seu d’UGT a Valls: c / Muralla del Carme, 24
  • Seu d’UGT al Vendrell: C/Nord, 11 i 13

Programes i activitats de voluntariat lingüístic a Catalunya

carnet_vxl2

Voluntariat per la llengua (VxL). Programa que té per objectiu posar en contacte persones que volen practicar el català amb  persones que volen dedicar unes hores del seu temps a ajudar-les a practicar-lo. Facilita que persones que habitualment parlen en català es trobin amb persones que volen practicar-lo i conversin en un ambient real i distès.

vxl virtualVoluntariat per la llengua virtual (VxL virtual). La modalitat virtual permet estendre el VxL a més persones que volen adquirir un millor domini del català a través de la conversa per videoconferència, sense estar condicionades pel lloc  on viuen. D’aquesta manera, el programa amplia l’oferta i es diversifiquen les vies d’interacció en català entre persones d’arreu del món.

cartell_llengua_avalot_600x600pxEnsenya la llengua! Campanya de l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya duta a terme el 2012 per impulsar el voluntariat lingüístic (parelles lingüístiques, intercanvis lingüístics i grups de conversa i discussió) en el seu espai al Raval, l’Union Bar Barcelona.