Totes les lluites de l’Avalot, al seu nou “Bloc Lingüístic”

CapturaL’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya ha dedicat la seva primera agenda reivindicativa a la llengua catalana. Amb la col·laboració del Servei Lingüístic, ha presentat el Bloc Lingüístic de l’Avalot. Agenda 2019, una eina per “conèixer, naturalitzar i difondre el glossari propi” de l’organització. L’agenda dedica cada mes de l’any a cadascuna de les lluites compartides per l’Avalot, i s’hi desgranen termes clau relacionats amb elles. Així, l’Avalot posa el focus en la cultura, la justícia social, la lluita feminista i LGBTIQ+, la prevenció de riscos laborals, la millora de les condicions laborals i de vida, el medi ambient i la joventut, entre altres. Cada mes s’hi ofereix un consell o recurs lingüístic i una graella del calendari per fer-hi anotacions.

El Bloc Lingüístic de l’Avalot s’ha editat en versió paper per a les persones delegades del sindicat i també es pot descarregar i imprimir lliurement des de la web de l’Avalot. La publicació compta amb el suport de la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya.