Oferta de cursos de català per al 2019

imatge cursos fesp 2019La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya organitza a diferents poblacions catalanes cursos de llengua catalana dels nivells B2, C1 i C2 (antic D) en col·laboració amb Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL). Els cursos s’adrecen a treballadors i treballadores de la funció pública i estan oberts a tothom. Es tracta d’una formació presencial de 90 hores de durada, amb certidicació del CPNL i en horaris de matí, tarda o dissabte.

Per a informació sobre els requisits i la preinscripció aneu a la pàgina de Fòrum Catalunya, o bé adreceu-vos a les seccions sindicals de la FeSP-UGT de Catalunya.

One comment

• Raül Oliva Sanchez

Bon dia,
    Voldria saber com em puc inscriure per fer el curs per l’obtenció del nivell C2 de Català i a quines poblacions es pot realitzar. Jo visc a Vic.

Moltes gràcies.