Les paraules dels autònoms recollides en un vocabulari

miniatura diccionari CTACLa CTAC, la Confederació de Treballadors i treballadores Autònoms de Catalunya, ha editat El meu diccionari, un bloc pràctic de butxaca que conté un vocabulari bàsic amb els termes més propis d’aquest col·lectiu, la seva definició i l’equivalència al castellà. L’objectiu del material és difondre la terminologia en català que més fan servir les persones que treballen per compte propi, i recursos lingüístics i d’interès específic per a elles.

El vocabulari forma part d’un bloc de notes promocional editat en paper que s’ha distribuït entre els associats i associades de la CTAC-Autònoms, elaborat conjuntament amb el Servei Lingüístic de la UGT de Catalunya i el suport de la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat.

La CTAC-Autònoms va néixer l’any 2001 per donar resposta a les necessitats d’organització dels autònoms i autònomes davant les mancances legislatives, fiscals i de protecció social i de l’escàs reconeixement públic que tenia aquest col·lectiu. Actualment s’ha consolidat com la primera força sindical d’autonoms del territori català.

En aquest enllaç us podeu descarregar El meu diccionari de la CTAC-Autònoms.