Encara no t’has adherit al manifest de Somescola?

somescolamani10D

Formes part d’un centre escolar, ampa, claustre, associació, agrupació cívica, cultural, social, lúdica, d’un esplai, centre social, sindicat, xarxa, club, cercle, col·legi, colla, comissió, coordinadora, comitè, federació, fundació, moviment, societat, sindicat, ajuntament o qualsevol altra organització o entitat o, simplement, no vols desentendre’t del futur de la llengua catalana? Encara no t’has adherit al manifest de Somescola?

Per fer front a l’ofensiva de la LOMCE (Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa), coneguda com a Llei Wert, necessitem ara, més que mai, fer visible que volem un país de totes i tots, i que volem l’escola en català.

Manifest de Somescola “Per un país de tots, l’escola en català!

Com m’hi puc adherir?

Només cal que cliquis aquí.

Sóc un ajuntament i vull promoure una moció de suport al model d’escola catalana
Aquí us en facilitem un model.

Vols més arguments a favor de l’escola en català?
Descarrega’t l’argumentari de Somescola.cat aquí (PDF).

Text de l’avantprojecte de la LOMCE

Text de l’avantprojecte, aprovat el 17 de maig de 2013.

Materials de Somescola
Aquí pots descarregar-te el cartell i la pancarta per reproduir i penjar allà on vulguis.

Darrers posicionaments de la UGT de Catalunya i la Federació de Treballadors de l’Ensenyament (FETE-UGT) davant la LOMCE

La UGT exigeix que el Govern espanyol retiri la Llei Wert que acaba amb la cohesió social i la igualtat d’oportunitats (17.05.13)

La UGT de Catalunya exigeix al Govern espanyol la retirada immediata de l’avantprojecte de llei LOMCE (10.05.13)